Post by copibeneti on Mar 4, 2022 16:40:38 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mystic Messenger ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mystic Messenger IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Mystic Messenger 2022 version ▞▞▞
Ik heb geprobeerd het te spelen, maar er staat dat ik iets van een derde partij heb ingeschakeld, dus het wordt afgesloten. Ik stopte mijn muziekspeler en wist alles behalve dat spel en er stond nog steeds dat ik zelfs mijn telefoon had gereset en geen verandering. Corrigeer dit alstublieft en voor nu ga ik het verwijderen. Ik was opgewonden om dit spel voor de eerste keer te spelen, maar nu ben ik teleurgesteld.
Cheritz, ik hoop dat je meer zandlopers geeft, zoals dagelijkse beloningen. HAHAHAHA
ik installeerde dit spel voor het eerst in de zomer van 2016 en heb de ontwikkeling sindsdien gevolgd en jongens, ik ben nu een 20-jarige volwassen vrouw en ik heb nog steeds geen enkele man gezien die met zen kan vergelijken. hij stelde mijn normen zo hoog dat ik niet eens naar echte mannen kan kijken. waarom is zen niet echt. oh mijn god /hj
수상한 메신저 시뮬레이션 tuy
Ik hou van dit spel als serieus. Maar ik stel voor om dit spel te downloaden als jullie veel vrije tijd hebben. Over het algemeen was de zandloper een beetje prijzig, maar absoluut de moeite waard! Het verhaal was perfect en ik heb gehuild toen ik op Seven's route was. Maar ja, ik heb er zo van genoten!
Ik kom niet verder dan het scherm "controleren op updates". Ik heb geprobeerd verbinding te maken met andere netwerken, maar het werkt niet. Mijn wifi is redelijk goed, dus het is vreemd waarom het spel niet werkt. Los dit probleem op, ik kan het spel niet meer spelen
Het is echt een leuk spel, de graphics zijn goed en alles is zo goed gemaakt!! Mijn complimenten!! Maar sinds de update zijn mijn dagen voorbij... Het ging goed met me, maar nu ben ik terug bij het begin van het verhaal, terwijl mijn sms'jes en foto's van de personages er nog zijn.... ik hoop dat dit kan worden opgelost!!
Hield van ALLE personages, zelfs niet-belangrijke personages behalve rika en deze game verandert in feite je leven in deze game virtual reality. Laat me je vertellen dat de route van 707 echt pijn deed en voelde alsof ik bij hem was, geen spoilers, maar als je veel vrije tijd hebt, ga dan voor het! Ook is het spel helemaal GRATIS, het kost alleen veel tijd.
toen ik het voor het eerst downloadde, was het een erg verslavend, romantisch en grappig spel, maar na een paar weken denk ik?op dag 6, nadat ik en jahaee alles over Yoosung hadden verteld, was er een willekeurige foto met een rode envelop en geschreven als "SLECHT EINDE" en ik had zoiets van....wat??!! ik begrijp het niet!!!! het slaat nergens op!!! hoe bedoel je slecht einde?!!! en daarna begon ik opnieuw!!! Ik bedoel, ik ben al in de 6e dag geweest, waarom begin ik opnieuw in de 1e dag?!!!!begrijpen de jongens?
Mystic Messenger Simulator lrvy
Meer meer meer
Het werkt niet meer
Ik geniet van het verhaal en de verschillende karakters. De enige keerzijde is dat je Jaehee niet kunt achtervolgen, maar dat is gewoon muggenzifterij
Liefde Dit spel is leuk om te spelen, maar zo'n goede verhaallijn met lagen. Als je van otome-spellen en goede plots houdt. Dit is een goede, want je vindt er steeds meer. Het enige is dat als je niet veel paiteine hebt, je dingen zult kopen. Ook al heb ik gewacht met proberen te spelen zonder het te kopen, kan het je raken. Wil je meer manieren om zandlopers te krijgen en waarom zou je me laat wakker maken? Al met al leuk spel.
Mystic Messenger Simulation zmbc
BESTE OTOME-SPEL OOIT
Ik hou van het spel en het is ook mooi, maar het is een beetje vervelend dat sommige groepchats super laat zijn, en als je ze mist, moet je zandlopers betalen en die zijn niet gemakkelijk te krijgen..... Maar het is nog steeds leuk!
Het was bijna perfect. Ik hou van het idee, het verhaal, de karakters... maar ik KAN NIET omgaan met het hele chatdeelnamepercentagesysteem. Ik heb Yoosung gehaald en dag 9 van Zen, maar ik kan er niet mee omgaan dat je bijna je leven moet wijden aan het uitzoeken van het chatschema. Als ik het spel zou kunnen oppakken zoals ik wil, dan zou ik graag blijven spelen. Maar het is te frustrerend geworden en mijn kwaliteit van leven lijdt eronder. Moet verwijderen
Triest dat je alleen een vriendschap kunt krijgen die eindigt met Jaehee.
Hallo Cheritz, het was leuk om deze game te spelen, ik heb veel plezier gehad tijdens het chatten met alle personages, maar helaas gaat er iets mis en ik kan niet meer inloggen, er stond dat "503 Service Unavailable" kunt u dit alstublieft oplossen het zo snel mogelijk? Ik wil geen voortgang van mijn spel verliezen, help alstublieft.
Geweldig!!! Ik ben dol op de nieuwe routes!
Ik was echt opgewonden om dit spel te spelen. Doordacht gekozen pfp zal niet laden, dus ik moest een andere kiezen. Niet alleen dat, maar als je een verhaal begint, moet je kiezen tussen video van hoge of lage kwaliteit afspelen en video overslaan. Ik heb geprobeerd de video van hoge kwaliteit te kiezen en deze wordt niet afgespeeld. Het is gewoon een zwart scherm met muziek. Ik heb ook geprobeerd de lage kwaliteit af te spelen, maar het is gewoon een zwart scherm met muziek zoals de laatste. Ik heb geprobeerd de video over te slaan, maar nogmaals, alleen een zwart scherm met muziek.
Dit spel is GEWELDIG en ik zou het op prijs stellen als ze meer van dit soort spellen zouden maken! ^_^ en als we konden chatten zonder opties om te kiezen, maar het is nog steeds geweldig en als ze mystic messenger 2 of gewoon een andere hebben gemaakt, dan weet ik zeker dat het steeds populairder zal worden ❤
Ik kan de Ray-route niet afmaken!! Het blijft glitchen en ik krijg de slechte relatie eindigend op 2 ondanks dat ik 80% van de chatrooms heb gespeeld. Ik heb het al drie keer geprobeerd te spelen. Bespaart ook veel te veel ruimte en verbruikt veel van de batterij. Behalve dat een zeer goede game, een zeer interessant verhaal en goed gebouwde karakters. Er verschijnen geen vervelende advertenties. Verbazingwekkende graphics, 10/10. Als je misschien de hele deal met de Ray Route regelt (ik heb het ook bij anderen zien gebeuren), zou het perfect zijn.
Ik was dol op dit spel in 2016/17 en ik heb het gisteravond opnieuw gedownload, zelfs geld uitgegeven aan de telefoonkaarten. Alles werkte prima tot vanmorgen toen ik wakker werd om de chatroom te doen, het blijft onbekende fout zeggen op het laadscherm. Ik kan niet eens bij het spel komen. Ik heb de chat gemist terwijl ik het probleem probeerde op te lossen, en ik ben behoorlijk boos dat ik zandlopers moet uitgeven om terug te gaan terwijl geen enkele andere app problemen had met laden.
Ik ben dol op deze app, maar ik ben nu op mijn 5 dagen ... Waar het verhaal begint ... Nu is het slecht einde ... En opnieuw bezit ik mijn eerste dag ..... Whyyyyy
Ik kan het niet spelen.. Zodra ik het spel open, wordt het zwart en geeft het een foutmelding
Beste otome-spel
Dit spel is geweldig, maar de laatste tijd heb ik het moeilijk met het laadscherm, het duurt altijd even om te laden. het kost me ongeveer 10 tot 30 minuten voordat ik het spel kan betreden en ik blijf de chatrooms missen vanwege dit probleem, dus ik hoop dat je het zult oplossen. Dat is alles, de game is over het algemeen geweldig... Xoxo
Mystic Messenger จำลองสถานการณ์ fjar
Ik kan niet genoeg slapen vanwege DIT SPEL, maar het is oké, ik kan niet slapen en praten met IEMAND die me in slaap wil brengen, maar ze hebben om 3.00 uur een praatje OK SORRY OK SORRY? Maar het is best leuk xD
De app is geweldig, een van mijn favoriete games. Ik wil het niet minder waarderen, ik heb echter een probleem en dit is vandaag begonnen. Er lijkt een nieuwe update te zijn over een kleine bugfix, dus als ik me aanmeld bij mystic messenger, kan ik niet spelen totdat ik het update, het probleem is dat wanneer ik hier in de Play Store ben, ik de optie niet krijg.Ik weet niet of dit een probleem is dat de app mij of de Play Store geeft, maar ik zou graag wat suggesties ontvangen om dit probleem op te lossen.
Ik hou echt van dit spel, maar zandlopers zijn echt moeilijk te verkrijgen. Bovendien heb ik al meerdere accounts gemaakt sinds ik dit spel de hele tijd installeer en verwijder (ik gebruik de telefoon van mijn moeder, dus ze verwijdert het altijd). Ik probeer opnieuw in te loggen met de accounts waarmee ik me heb aangemeld, maar dat is niet gelukt. Ik ben genoodzaakt er nog een te maken.
Geweldig spel. Ik ben een grote fan van dating-sims, maar geen enkele heeft me zoveel emotie laten voelen als deze. Alle personages voelen zo menselijk aan en het verhaal is interessant. Maar je MOET bereid zijn om er tijd en moeite in te steken. Het is erg tijdrovend, dus ik raad het de meeste mensen niet aan, maar als je veel vrije tijd hebt en bereid bent om om 3 uur 's nachts wakker te worden, ga ervoor. Het is geweldig
Ik heb dit spel nog niet gespeeld XD, MAAR ik geef het vijf sterren. Hoe dan ook, kun je bijschriften toevoegen wanneer ze bellen, lol Idk of je dat toevoegt of niet. Gewoon zeggen.
Dus ik ben dol op dit spel, maar na een tijdje probeer ik het te openen. Na het kleine openingsscherm. Er verschijnt een zwart scherm en wanneer je probeert te tikken, verschijnen er een aantal vakjes met het kleine gele aanwijzer-ding en als je doorgaat met tikken, begint het als een gek te glitchen met een heleboel tekst, maar het is geen onderdeel van het spel. En ik probeerde het te verwijderen en opnieuw te installeren, maar het deed het opnieuw en deze keer had het een aantal van mijn app-pictogrammen erop. (Net als mijn gewone).
Mystery Tales 4 f2p Nuotykių dqs
Mystic Messenger Simülasyon gpl
Elke keer als ik het open, wordt er een fout weergegeven
dit is echt een heel cool idee, ik kon het spel gewoon niet afmaken omdat het zo moeilijk was om een zandloper te krijgen. Ik merkte dat ik wenste dat ik elk uur aanwezig kon zijn om de chats te doen, maar dat kan ik gewoon niet doen met studie en werk. Ik hoop echt dat dit wordt opgelost, zodat ik terug kan gaan en het spel kan afmaken. Ik zou advertenties of iets aanraden om de gemiste uren te spelen of zoiets.